Internationale promotiecampagne geranium draait volop

De nieuwe, internationale promotiecampagne: Europe in Bloom draait inmiddels volop. Consumenten worden van 2020 tot en met 2022 in de relevante verkoopperiode gestimuleerd om geraniums te kopen. Er is een uitgebreid persdossier naar consumentenmedia en vakpers verstuurd waarvan de eerste publicaties inmiddels een feit zijn.

In drie afleveringen, 18 april, 25 april en 2 mei, van het bekende TV programma Rob's Grote Tuinverbouwing wordt aandacht besteed aan de geranium. Vanaf eind april gaan diverse influencers via Instagram aan de slag met geranium, waarmee een jongere doelgroep wordt bereikt.

Profiteer van EU-subsidie
Er is volop promotiemateriaal ontwikkeld dat door de handel kan worden ingezet. Verschillende formaten banners en posters zijn, dankzij de EU-subsidie, te koop tegen voordelige tarieven en te bestellen via de webshop op de website.

De handel kan profiteren van de gesubsidieerde prijzen om deze zomerbloeier op de winkelvloer in de spotlight te zetten. Het reclamemateriaal wordt vanaf april, op tijd voor het seizoen uitgeleverd. Ook zijn digitale bestanden te downloaden van de website. 
Sfeerfoto’s zijn te downloaden van de website  Beelden en teksten zijn door telers vrij te gebruiken op bijvoorbeeld social media kanalen. De promotiematerialen zijn ook beschikbaar voor kwekers. Tuincentra en bloemisten hebben medio maart de kleurrijke nieuwsbrief ontvangen.

Inge Vervoort (Concept Factory)

Glastuinbouw Nederland - © 2020 Copyright - Disclaimer - Privacy en cookies