Imago van sector centraal tijdens jaarlijkse ledenbijeenkomst

Thema’s als vertrouwen, ethiek en transparantie zijn hoogst actueel voor de beeldvorming van bedrijven en organisaties. Hoe zit het met uw reputatie en de bescherming ervan? ‘Be good & prove it’, daar draait het om. Dit is dan ook de centrale insteek van het GlastuinbouwEvent van LTO Glaskracht Nederland op 30 november in het Energiehuis te Dordrecht.

Naast Piet Boer (Friesland Campina) is Frank Peters gastspreker tijdens deze bijeenkomst. Hij gaat in op de do’s-and-don’ts voor de ondernemer om een goede reputatie op te bouwen en te beschermen. Peters is eigenaar van een adviesbureau gespecialiseerd in reputatiemanagement en crisiscommunicatie. Hij adviseert en adviseerde tal van organisaties en bedrijven, waaronder de Nederlandse Zuivelorganisatie, Eneco en Achmea. In zijn rol als adviseur heeft Peters veel ervaring opgebouwd met het managen van corporate merken en de ontwikkeling van corporate communicatiestrategie.

In aanloop naar het GlastuinbouwEvent sprak Onno Beijers (Nieuwe Oogst) met Frank Peters. Lees hier zijn interview. 

Jakoline van Straalen

Glastuinbouw Nederland - © 2024